سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کاندیدای مناسب کاشت ابرو

یکی از مهم ترین اقدام برای انجام کاشت ابرو این است که فرد باید اطلاعات کافی را نسبت به این روش کسب نماید. لازم به ذکر است که فرد باید عاملی که موجب ریزش ابرو است را توسط بهترین دکتر کاشت ابرو در تهران بیابد به عنوان مثال: دلیل مصرف یک دارو موجب ریزش ابرو می شود و همچنین بعد از کاشت ابرو نیز احتمال این که ابرو به حالت قبل باز گردد، وجود دارد.

قبل از این که هزینه ای را جهت درمان ابرو بپردازید بهتر است که ابتدا علت مشکل را از پیش روی خود حذف کنید. افرادی که شرایط زیر را دارند می توانند اقدام به کاشت ابرو توسط بهترین دکتر کاشت ابرو در تهران نمایند. در ادامه به معرفی کاندیدای مناسب کاشت ابرو می پردازیم:

  • افرادی که در ناحیه پشت سر و پشت گوش بانک موی خوبی دارند.
  • اگر به صورت مادرزادی یا به دلیل ژنتیکی فرد مشکل کم پشتی ابرو دارد؛ با انجام این روش فرد صاحب ابروهای طبیعی می شود.
  • فردی که از حالت و فرم ابروی خود راضی نمی باشد و یا قرینگی لازم را ابروهای وی ندارد.
  • افرادی که به بیهوشی موضعی حساسیت ندارند.
  • افرادی که به علت جراحت ناشی از سوختگی ابروی خود را از دست داده اند نیز کاندیدای مناسب برای کاشت ابرو هستند.

کاشت ابرو چیست؟

کاشت ابرو یک فرآیند زیبایی و درمانی است که در این روش برای انجام کاشت ابرو، پزشک متخصص موهای زائد را از نواحی مختلف مانند کنار گوش، پشت سر و… برداشته سپس موهای برداشته شده را در ناحیه مورد نظر می کارد. کاشت ابرو مانند کاشت مو است، موهای کاشته شده در ناحیه ابرو تا پایان عمر به رشد خود ادامه می دهند و باید مانند ابروهای طبیعی افراد کوتاه و مرتب شوند.

روند کاشت ابرو توسط بهترین دکتر کاشت ابرو در تهران

یکی از مهم ترین ویژگی های کاشت ابرو این است که در کمترین زمان انجام می شود و روند بسیار ساده و آسانی دارد. با توجه به میزان کاشتی که قرار است انجام دهید، در این روش از 50 الی 400 گرافت مو که شامل یک الی دو تار مو است را در بر می گیرد.

اولین مرحله کاشت مو، مشاوره با بهترین دکتر کاشت ابرو در تهران می باشد که ایشان مدل ابروی دلخواه فرد را طراحی می نماید و سپس بررسی به عمل می آید که آیا مدل ابروی پیشنهادی به فرم صورت و شکل ظاهری فرد می آید یا خیر؟
پس از پشت سر گذاشتن مرحله اول، حال زمان آن رسیده تا فرد برای کاشت ابرو آماده شود، بهترین دکتر کاشت ابرو در تهران ابتدا داروهای مسکن به بیمار می دهد تا از درد های احتمالی جلوگیری به عمل آورد.
کاشت ابرو معمولا با استفاده از دو تکنیک FUG( پیوند واحد فولیکولی) و FUE(استخراج واحد فولیکولی) استفاده می شود. به منظور اینکه موهای کاشته شده نازک باشند، پزشک متخصص از موهای پشت سر استفاده می نماید.
پس از برداشتن گرافت ها، دکتر متخصص آنها را زیر میکروسکوپ بررسی می نماید و در آخر برای پیوند، آنها را آماده سازی می نماید. هم چنین نقاط منطقه گیرنده که زاویه و جهت موها را مشخص می کنند، با دقت و حوصله کافی توسط پزشک انجام می شود. در انتها دکتر مذکور گرافت ها را در نقاطی که از قبل مشخص کرده می کارد.
لازم به ذکر است که گرافت های کاشته شده باید توسط پزشک چک شود تا اطمینان حاصل شود که هم پزشک و هم فرد از تراکم موها رضایت کافی را داشته باشند. تا زمانی که فرم ابرو ها طبق نظر و سلیقه مراجعه کننده و پزشک حاصل نشود، این فرایند هم چنان ادامه دارد.
زمان تقریبی کاشت ابرو طبق میزان موهای کاشته شده حدودا 4 ساعت به طول می انجامد. پس از پایان عمل پیوند، بیمار به راحتی می تواند به خانه بازگردد و به زندگی روزمره خویش ادامه دهد و تنها در صورتی که دردی حاصل شد، بهترین دکتر کاشت ابرو در تهران به او داروی مسکن می دهد. هم چنین ممکن است تا یک هفته بعد از کاشت ابرو، اطراف موها لایه های قرمز و سفتی همراه با کمی تورم ایجاد شود که کاملا طبیعی بوده و پس از گذشت چند روز به حالت اولیه باز می گردد.
تعدادی از مراجعه کنندگان ممکن است در اطراف چشم های خود کبودی، تورم و یا قرمزی رویت نمایند که اصلا جای نگرانی ندارد و به مرور زمان رفع می شود. در صورتی که در ناحیه اهدا دهنده بخیه زده شده باشد، بعد از گذشت چند هفته بخیه جذب شده و خط بسیار باریکی از خود بر جای می گذارد. اما در صورتی که کاشت ابرو به روش FUE صورت گیرد، دیگر نیازی به بخیه زدن نیست و اثری از آن برجای نمی ماند.
لازم به ذکر است که موهای پیوند زده شده پس از زمان 2 الی 3 هفته کاملا می ریزند و بعد از مدت چهار ماه مجدد شروع به رویش می کنند.
نکته قابل توجه این است که در هفته دوم و سوم که هنوز شروع به ریزش نکرده اند،ابروها بسیار خوب و زیبا به نظر می رسند. پس از گذشت شش ماه تراکم ابروها روز به روز افزایش می یابند.
و نکته آخر این که به دلیل رشد بیش از حد ابروهای کاشته شده نسبت به ابروهای طبیعی، باید هر هفته یا هر 10 روز کوتاه شوند.

مراقبت های قبل از کاشت ابرو

مهم ترین نکاتی که باید قبل از کاشت ابرو به آنها توجه کرد از قبیل:

  1. اگر از داروی خاصی مصرف می کنید، حتما پزشک خود را در جریان بگذارید.
  2. پیش از انجام جراحی حمام بروید و کاملا تمیز باشید.
  3. از یک هفته قبل از جراحی از داروهایی چون آسپیرین، ویتامینE و ویتامینB را متوقف نمایید، این داروها رقیق کننده خون و ضد التهاب هستند که موجب خونریزی حین کاشت ابرو می شوند.

مراقبت های بعد از کاشت ابرو

  • پانسمان برای دو روز کافی است و اسپری نرمال سالین و لیپوزومالATP هر 2 الی 3ساعت پس از انجام عمل ضروری می باشد.
  • بهترین دکتر کاشت ابرو در تهران به شما توضیحات کامل در خصوص فعالیت های سنگین و ورزش پس از عمل را می دهد و فرد باید تا چند وقت بعد از عمل از هرگونه فعالیت سنگینی اجتناب نماید.
  • استفاده از لوازم آرایشی در هفته های اول خودداری شود.
  • روز های اول کاشت ابرو نباید به ابروها دست زد، زیرا موجب التهاب بیشتر ابروها می شوند.
  • پس از کاشت ابرو باید از پماد آنتی بیوتیک استفاده نمود، زمان دقیق مصرف این پماد بسیار مهم است.
  • هرگز سرتان را به سمت پایین خم نکنید و در زمان خواب از چند بالش استفاده کنید.
  • پس از زمان 48ساعت به راحتی می توانید مکانی که مو از آن منطقه گرفته شده را شست و شو نمایید.
  • تا مدتی هرگز در مقابل نور مستقیم خورشید قرار نگیرید.
  • دو هفته پس از عمل ممکن است ریزش موقت رخ دهد و رویش ابروها از ماه سوم و چهارم آغاز می شود و ظرف مدت 4 الی6 ماه به دانسیته بیشتر می رسد.
  • باید به این نکته هم توجه داشت که قبل از زمان 9 ماه امکان کاشت مجدد وجود ندارد.

عوارض احتمالی کاشت ابرو

در صورتی که زیر نظر بهترین دکتر کاشت ابرو در تهران قرار نگیرید ممکن است تعدادی یا تمام عوارض پایین را موقتا مشاهده نمایید.

  • ریزش مو در مدت زمان کوتاهی که کاملا طبیعی است.
  • خارش و سوزش در محل مورد نظر
  • حساسیت، تورم و قرمزی در ابرو
  • تفاوت رنگ بین ابروهای کاشته شده و ابروهای طبیعی فرد
  • خطر خونریزی، پوسته پوسته شدن ابروها
  • احساس درد جزئی که به کمک داروهای مسکن رفع می شود.

کلام آخر

از شما عزیزان سپاس گزاریم که ما را تا پایان این مقاله همراهی کردید، سایت جراحتو سعی بر این داشته تا شما را با بهترین دکتر کاشت ابرو در تهران آشنا کند و آرزومندیم که مطالب گفته شده برای شما مفید واقع شده باشد، در صورت داشتن سوال و یا مشاوره می توانید با شماره های ذکر شده تماس حاصل فرمایید. همچنین اگر پونک هستید و به دنبال بهترین دکتر کاشت ابرو در پونک هستید به مقاله مربوطه مراجعه کنید.