سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دندانپزشک زیبایی و ترمیمی کیست؟

جالب است بدانید که ترمیم و همچنین زیبایی دندان ها، دو اصل مختلف می باشد که با هم در ارتباط کامل هستند. بهترین دندانپزشک زیبایی و ترمیمی در تهران در دوره تحصیل تخصصی خود، با کلیه صدمه هایی که به دندان ها وارد می شوند، آشنایی کامل دارد. در همین راستا می توانند آن ها را ترمیم کنند. این دسته از دندانپزشکان باید در کار خود ظرافت و دقت بالایی داشته باشند. در ابتدا باید سعی کنند از دندان ها محافظت کامل کنند. با توجه به این موضوع، باید از مواد و همچنین تکنیک های به روز و مدرن استفاده کنند.

بهترین دندانپزشک زیبایی و ترمیمی در تهران باید در حیطه علوم ترمیمی دندان ها، اطلاعات کافی داشته باشد. همچنین باید به زیبایی ظاهر دندان ها نیز رسیدگی کند. این دسته از دندانپزشکان، آموزش های لازم را برای انجام خدمات ترمیمی و زیبایی دیده اند. با توجه به همین موضوع، می توانند لبخندی بی نقص را برای شما به ارمغان آورند.

خدمات بهترین دندانپزشک زیبایی و ترمیمی

همان طور که در مطالب بالا گفته شد، خدمات زیبایی و ترمیمی دندان ها دارای طیف گسترده ای می باشد. این خدمات علاوه بر این که موجب ایجاد ظاهری زیبا برای دندان ها می شود، باعث سلامت و ترمیم دندان ها نیز می شود. برخی از این خدمات، شامل موارد زیر می باشد:

لمینت دندان: از پر طرفدارترین متدهایی که امروزه برای زیبایی دندان ها استفاده می شود، می توان به لمینت اشاره کرد. لمینت دندان نوعی روکش نازک سرامیکی می باشد. پس از قالب گیری دندان ها توسط دندانپزشک، در آزمایشگاه های مخصوص ساخته می شوند و سپس دندانپزشک آن ها را بر روی دندان ها قرار می دهد. در صورتی که دندان های شما زرد، شکسته و یا دارای ساییدگی باشد، می توانید از این متد استفاده کنید. همچنین شما برای انجام این کار می توانید به بهترین متخصص لمینت در تهران نیز مراجعه کنید.

اصلاح طرح لبخند: در واقع اصلاح طرح لبخند، به مجموعه ای از خدمات متفاوت گفته می شود که باعث ایجاد ظاهری زیبا برای دندان ها می شوند. برای انجام این کار باید توازن و هارمونی بین دندان ها، لب ها، لثه و صورت ایجاد شود. در بعضی از اوقات دندان های افراد، سالم می باشد و فقط دارای اندازه های ناهمسان می باشند. در این صورت فقط لازم است ظاهر دندان ها را اصلاح کنید و نیازی به انجام درمان های دیگر ندارید.

ارتودنسی دندان: ارتودنسی نیز از دیگر روش های زیبایی و ترمیمی می باشد که توسط بهترین دندانپزشک زیبایی و ترمیمی در تهران ارائه می شود. شما در هر سنی می توانید این کار را انجام دهید. در واقع با استفاده از ارتودنسی دندان، زاویه ها و همچنین شکل دندان ها را تغییر می دهند. کسانی که دارای دندان های کج و نامرتب می باشند، می توانند از این متد استفاده کنند.

بلیچینگ دندان: بلیچینگ دندان یکی از روش هایی می باشد که با استفاده از آن، دندان ها را سفید می کنند. در این روش روکشی بر روی دندان های شما قرار نمی دهند. در واقع بلیچینگ، ماده ای می باشد که آن را بر روی دندان ها پخش می کنند. با انجام این کار رنگ دندان ها 2 الی 3 درجه روشن تر می شود. بلیچینگ دندان نسبت به سایر روش های زیبایی و ترمیمی قیمت پایین تری دارد. همچنین شما برای انجام این کار می توانید به بهترین دکتر بلیچینگ در تهران مراجعه کنید.